بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل

ساخت وبلاگ

وقتی حرف از تمیز کاری به میان می آید، بیشتر افراد به یاد تمیز کردن خانه و موارد معمول و مشخصی مثل کابینت، سینک ظرفشویی، دسشویی، وان حمام زمین و سطوحی که گرد و غبار می گیرند می افتند. اما باید بدانید که علاوه بر این ها بخش های دیگری وجود دارد که نیازمند تمیز کاری مرتب هستند. این مقاله به بررسی این موارد می پردازد.

1)    تشک تخت:

تشک تخت خواب از جمله مواردی است که همواره باید تمیز شود. می توانید این کار را با استفاده از جارو کردن یا پاک کردن گرد و غبار روی آن انجام می شود. حداقل دو بار در سال هم باید تشک تخت را پشت و رو کرد.

2)    بالشت تخت:

بالشت ها معمولا در اثر چربی مو و پوست سر، کثیف می شوند و احتیاج دارند هر سه ماه یکبار تمیز شوند.

3)    اتو لباس:

کفه اتو را باید هرگاه بر اثر جرم و گرد وغبار کثیف شده است تمیز کرد وگرنه هم اتو زودتر خراب می شود و هم ممکن است به لباس آسیب برسد. منافذ سطح اتو نیز پس از استفاده مداوم مسدود می شود و نیازمند تمیز کاری است.

4)    ماشین لباس شویی:

شکاف ها و منافذ ماشین لباس شویی ممکن است بر اثر کثیفی، کپک و رطوبت لباس های شما، آلوده شود پس ماشین لباس شویی باید حداقل هر سه ماه یکبار تمیز شود.

5)    دستگاه قهوه ساز:

دستگاه قهوه ساز را باید هر ماه تمیز کرد. برای این کار کافیست به جای آب، درون آن سرکه بریزید و بگذارید بچرخد. همچنین می توانید مسواکی را در سرکه بزنید و روی تمام سطوح دستگاه بکشید تا تمیز شود سپس آن را با آب بشورید.

6)    تخته گوشت:

هر چند هفته یک بار باید تخته گوشت خود را تمیز کنید به این شکل که باید با استفاده از یک نصفه لیمو نمک را روی سطح تخته گوشت بمالید. سپس آن را شسته و خشک کنید.

 

بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل...
ما را در سایت بهترین پیشنهادات برای نظافت منزل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بابک nezafatemanzel بازدید : 73 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 2:25